Bij’ De Vieze Gasten vormt met haar sociaal-artistieke projecten, voorstellingen en coproducties het kloppend culturele hart van de Gentse Brugse Poort. Sinds 2018 steekt de hele communicatie van deze organisatie in een geheel nieuw jasje. Goldmund zorgde voor de visuele herwerking van de gedrukte huisstijl waaronder het logo, het driemaandelijkse programmaboekje, affiches & flyers, … en krijgt daarnaast de eer om deze nieuwe reeks verder te mogen vormgeven als huisvormgever van Bij’ De Vieze Gasten.
Deze nieuwe identiteit zorgt voor een frisse dynamische uitstraling van het culturele programma en durft kracht bij te geven aan de waarden die de organisatie wil uitdragen. De open vorm in het logo is niet alleen een weergave van de open en nieuwsgierige blik van het huis, maar geeft ook uiting aan hun uitnodiging voor samenwerking en ontmoeting over alle grenzen heen. Bij de creatie van de nieuwe huisstijl werd ook de zin voor het artistieke mede in de verf gezet door illustrator Jeroen Ceulebrouck, die elke categorie activiteiten voorzag van een passend uniek getekend icoontje. Verder vormen de gekozen lettertypes samen een karaktervol en tegelijk elegant geheel, typografisch gebalanceerd met een hoekje af.